4 Ağustos 2009 Salı

Kaş hatırası

Ben ister başlayım bir şeylere, ister bitireyim herşeyi, ister çok olayım ister yok, Kaş’ta, derinlerinde denizin, gördüğüm turuncu çizgili tombul balık yine aynı rotada ilerleyip yine aynı kayalıklarda dinlenecek. Yine aynı şeyler girecek midesine. Huzurundan hiç bir şey eksilmeyecek, kaygısından da öyle. Benim küçücük dünyam onun küçücük dünyasına yaptığı anlık misafirliğiyle kalacak ve bilecek sınırını. Büyüttüğüm başımı döndüren dünyam değiştrmeyecek turuncu çizgili tombul balığın aklından geçenleri ve yine aynı kuytuya sığınacak küçümen gövdesi. Ama çok şey değiştirecek onu düşünmek bana. Hiçliğimi öğretecek. Öğretip haddimi sudaki süzülüşü, azad edecek beni karadaki dev aynalarından… Karada kum tanesi, suda su zerresi olduğumu gösterecek. Özgürlüğüm gelecek sonra bana geri, üstünde yosun kokusu…

1 yorum:

banu dedi ki...

bunu biliriz bunu deneriz ancak yazık ki ben demeyi öğrenmekle başlar hikayemiz. nasıl ki çizgili tombul balığın yazgısı buysa biz de insan olarak gelmişiz hem karaya hem suya..

Yuva